Finanční účtárna

Vedoucí pracoviště: Hana Vávrová
Tel.: +420 517 315 141
E-mail:

Pracovní doba:  pracovní dny  7:00 až 15:30 hodin

  • Zajišťuje vedení přijatých faktur v knize došlých faktur, předává je k předběžné řídící kontrole příslušným objednacím místům, provádí předběžnou řídící kontrolu před úhradou, provádí úhradu a zaúčtování v návaznosti na bankovní výpisy
  • Vystavuje faktury za plnění poskytnutá objednatelům v hlavní i doplňkové činnosti. Odpovídá za jejich správnost a úplnost. Kontroluje včasnost jejich úhrad. V případě jejich neuhrazení ve lhůtě splatnosti vystavuje upomínky. Faktury neuhrazené ani po zaslání upomínek předává na právní oddělení k dalšímu vymáhání.
  • Odpovídá za evidenci a odvody DPH
  • Provádí účtování pokladních dokladů
  • Zpracovává interní účetní doklady zachycující měsíční vyúčtování mezd, skladových pohybů, pohybů majetku, odpisů majetku atd.
  • Odpovídá za zaúčtování všech účetních případů v příslušném kalendářním měsíci a za vytvoření měsíční účetní  uzávěrky, čtvrtletní účetní závěrky a sestavení účetních výkazů
  • Odpovídá za zaúčtování všech účetních případů v příslušném zdaňovacím období (kalendářním roce), za zpracování ročních účetních výkazů, za uzavření účetnictví za příslušné účetní období, za uzavření účetních knih a jejich otevření v novém účetním období
  • Zpracovává podklady k čtvrtletním a ročním přehledům hospodaření předkládaných v souladu se Zásady vztahů orgánů JMK k řízení PO a podklady k rozborům hospodaření
  • Odpovídá za správné vedení účetních knih, kontroluje zaúčtování všech účetních případů a kontroluje správnost vyhotovených účetních dokladů
  • Odpovídá za vedení a správu fondu kulturních a sociálních potřeb
  • Zajišťuje archivaci účetních dokladů