Oddělení vnitřních služeb

Vrátnice – telefonní ústředna

Pracovnice vrátnice a telefonní ústředny zabezpečují tyto základní služby:

  • oboustranně spojují hovory přes telefonní ústřednu
  • podávají informace o ordinačních hodinách jednotlivých lékařů
  • podávájí  telefonní i ústní informace o místě pobytu pacienta.
  • v mimo pracovní dobu pokladny provádí veškerý výběr poplatků za ošetření pacientů a preventivních prohlídek
  • organizují provoz vozidel v areálu nemocnice
  • zabezpečují další činnosti v časech mimo základní pracovní dobu spojených s bezchybným a plynulým provozem nemocnice

Systém vjezdu a parkování pro návštěvníky a pacienty nemocnice

Vjezd do areálu nemocnice je umožněn pro návštěvníky a pacienty za těchto podmínek:

                                                     Ceník parkovného
0 h. – 0,5 h.                        zdarma
0,5 h. – 1,0 h.                          50,00 Kč
za každou další započatou hodinu                     100,00 Kč
1 den a více dní                     250,00 Kč/den
Zdarma mají povolen vjezd označená vozidla 0 1  – přepravující osobu těžce

postiženou nebo těžce pohybově postiženou (invalidé-tělesně postižení).

Řidič, který vjede vozidlem do areálu, obdrží vjezdový lístek, který je povinen umístit na viditelném místě za předním sklem vozidla a takto ho uchovat po celou dobu pobytu vozidla v areálu. V případě překročení času bezplatného vjezdu do areálu je řidič povinnen uhradit příslušnou finanční částku. Provozovatel je povinen vydat potvrzení o uhrazení této částky.

Při ztrátě vjezdového lístku uhradí řidič provozovateli částku 500,00 Kč.