Pokladna

POKLADNÍ:
Alena Hasíková
Tel: +420 517 315 145
Pokladní hodiny
Pondělí 07.00 – 12.00 12.30 – 14.30
Úterý 07.00 – 12.00 12.30 – 14.30
Středa 07.00 – 12.00 12.30 – 17.00
Čtvrtek 07.00 – 12.00 12.30 – 14.30
Pátek 07.00 – 12.00 12.30 – 14.30

Platby za vyžádanou zdravotní péči a služby nehrazené zdravotními pojišťovnami

Účet vystavený lékařem podle platného ceníku nemocnice za vyžádanou zdravotní péči či jiné služby, které nejsou hrazeny z veřejného zdravotního pojištění, uhradí pacient předem hotově v pokladně. Mimo pokladní hodiny, nebo v případě uzavření pokladny v době pokladních hodin, lze platbu v hotovosti provést na vrátnici nemocnice.

Úschova depozit

Pokladna bezplatně poskytuje službu „úschova depozit pacientů“. Znamená to, že pacienti si mohou po dobu hospitalizace ukládat do pokladny k úschově peněžní hotovost i cenné předměty (např. šperky apod.). v pokladně a finanční hotovost je převezena do banky a uložena na bankovním účtu. Na požádání jsou tato depozita pacientu zpět vydána po předložení občanského průkazu a potvrzení, které při úschově od pokladní obdržel. Pokud si chce pacient vyzvednout uloženou finanční hotovost, je třeba, aby tuto skutečnost nahlásil minimálně 1 den předem pokladní, která uložené peníze vyzvedne z banky. na jeho přání i poštou na adresu jeho pobytu (v tom případě se odesílaná hotovost sníží o náklady na poštovné). Je rovněž možné vydávat depozita druhé osobě na základě písemné plné moci podepsané pacientem, který depozita v pokladně uložil. Tato zmocněná osoba musí kromě plné moci předložit i svůj doklad totožnosti (OP) a potvrzení o úschově depozit vystavené pokladnou.

Jiné platby

V pokladně je možné hradit v hotovosti i faktury vystavené za služby nezdravotnické povahy prováděné např. v rámci doplňkové činnosti. A také zde mohou pacienti uhradit regulační poplatky.