Upravit stránku

Pokladna, ceníky placených služeb

Pokladní: Alena Hasíková
Telefon (hlavní): +420 517 315 145
Telefon 1: +420 517 315 141
Telefon 2: +420 517 315 140

POKLADNÍ HODINY
Pondělí07.00 – 12.0012.30 – 14.30
Úterý07.00 – 12.0012.30 – 14.30
Středa07.00 – 12.0012.30 – 17.00
Čtvrtek07.00 – 12.0012.30 – 14.30
Pátek07.00 – 12.0012.30 – 14.30


PLATBY ZA VYŽÁDANOU ZDRAVOTNÍ PÉČI A SLUŽBY NEHRAZENÉ ZDRAVOTNÍMI POJIŠŤOVNAMI

Účet vystavený lékařem podle platného ceníku nemocnice za vyžádanou zdravotní péči či jiné služby, které nejsou hrazeny z veřejného zdravotního pojištění, uhradí pacient hotově v pokladně. Mimo pokladní hodiny, nebo v případě uzavření pokladny v době pokladních hodin, lze platbu v hotovosti provést na vrátnici nemocnice.

ÚSCHOVA DEPOZIT

Pokladna bezplatně poskytuje službu „úschova depozit pacientů“. Znamená to, že pacienti si mohou po dobu hospitalizace ukládat do pokladny k úschově peněžní hotovost i cenné předměty (např. šperky apod). Předměty jsou ukládány do trezoru v pokladně a finanční hotovost je převezena do banky. Na požádání jsou tato depozita pacientu zpět vydána po předložení občanského průkazu a potvrzení, které při úschově od pokladní obdržel. Pokud si chce pacient vyzvednout uloženou finanční hotovost, je třeba, aby tuto skutečnost nahlásil předem pokladní, která uložené peníze vyzvedne z banky. Hotovost lze pacientovi zaslat po skončení hospitalizace na jeho přání i poštou na adresu jeho pobytu (v tom případě se odesílaná hotovost sníží o náklady na poštovné). Je rovněž možné vydávat depozita druhé osobě na základě písemné plné moci podepsané pacientem, který depozita v pokladně uložil. Tato zmocněná osoba musí kromě plné moci předložit i svůj doklad totožnosti (OP) a potvrzení o úschově depozit vystavené pokladnou.

JINÉ PLATBY

V pokladně je možné hradit v hotovosti i faktury vystavené za služby nezdravotnické povahy prováděné v rámci doplňkové činnosti. A také zde mohou pacienti uhradit regulační poplatky.

Soubory ke stažení

Nahoru